“El Andaluz”

 

Prólogo original a la edición impresa (Galego):

Paco, respóndoche como mereces por achegarnos a túa xenerosidade pero por achegárnola en forma de humanidade.
Humanidade que se desprende desta fotografía de 144 páxinas que reflicte e describe o teu constante sentir ao longo dos diversos capítulos que rexen unha vida chea de olores, loita, sentir e sangue.
Grazas por adicar a túa vida á busca da liberdade, a túa e a de (todos e) todas as persoas que, como moi ben dis, apoiamos o mesmo sentir as ansias de LIBERDADE!

Liberdade da que enche a boca,
Liberdade que no peito non cabe,
Liberdade escorregadiza,
Liberdade non perversa, pero á fin de contas… pura e clara
LIBERDADE!

Cos versos que continúan respondo ás túas preguntas penso que cada un temos as gafas coas que traducimos o noso mundo penso que só ti sabes como son as túas penso que á túa vontade non se lle pode dar consello, porque só ti sabes o que vale!! vontade azoutada, triturada, esgazada, pero nunca dobregada a pesar das constantes subidas e baixadas.
Onte lin a túa obra, a túa vida, reflectida en fotografía en branco e negro pero, por ironías da vida, tocoume lela xusto co anuncio dunha nova proposta de redución de liberdades de esnaquizamento de personalidades de intento de silenciamento das voces e dos dereitos máis básicos.
Ti es quen ten que decidir cando, onde e que queres transmitir. Pola miña banda, e non sendo crente na violencia, Andaluz recibe o meu respecto polo teu empurre nese barco peixeiro no que imos todxs xs que de diverso xeito buscamos unha saída do capitalismo e do fascismo.

que ao seu paso…
resistiremos…
e seguro…

VENCEREMOS!!

Recibe unha forte aperta!!
GuilleGuille

 

Prólogo a la edición impresa (Castellano):

Paco, te respondo como mereces por brindarnos tu generosidad, pero por brindárnosla en forma de humanidad.
Humanidad que se desprende de esta fotografía de 144 páginas que refleja y describe tu constante sentir a lo largo de  los diversos capítulos que rigen una vida llena de olores, lucha, sentimiento y sangre.
Gracias por dedicar tu vida a la búsqueda de la libertad, la tuya y la de (todos y) todas las personas que, como muy bien dices, apoyamos el mismo sentimiento: las ansias de LIBERTAD!

Libertad de la que llena la boca,
Libertad que en el pecho no cabe,
Libertad escurridiza,
Libertad no perversa, pero a fin de cuentas… pura y clara
LIBERTAD!

Con los versos que continúan respondo a tus preguntas. Pienso que cada una tenemos las gafas con las que traducimos nuestro mundo; pienso que solo tu sabes como son las tuyas; pienso que a tu voluntad no se le puede dar consejo, porque solo tu sabes lo que vale!! voluntad azotada, triturada, rasgada, pero nunca doblegada a pesar de las constantes subidas y bajadas.
Ayer leí tu obra, tu vida, reflejada en fotografía en blanco y negro pero, por ironías de la vida, me tocó leerla justo con el anuncio de una nueva propuesta de reducción de libertades, de destrucción de personalidades, de intento de silenciamiento de las voces y de los derechos más básicos.
Tú eres quien tiene que decidir cuando, donde y que quieres transmitir. Por mi parte, y no siendo creyente en la violencia, Andaluz recibe mi respeto por tu empuje en ese barco pesquero en el que vamos todxs lxs que, de diverso modo, buscamos una salida del capitalismo y del fascismo.

que a su paso…
resistiremos…
y seguro…

VENCEREMOS!!

Recibe un fuerte abrazo!!
GuilleGuille

 

Descarga el libro en pdf aquí (click derecho y “Guardar enlace como…”)

Compartido